Friday, July 22, 2011

* is it LALA looks alike SNAILS ?? *

Assalamualaikum..



today,one of our dishes for lunch is lala masak lemak...which is one of my favourite..
i told my mum that i want it two days before..and today my mum cooked it for me..yeayyy..!



okey,actually that is not my main point..as you can see on my post title..ade perkataan LALA and SNAILS kan..



before this..i juz eat that lala without looking at that lala..maklum la..its my favourite food
kan..so bedal je..janji sedappp..



and today..tiba2 la nk take a closer look on that lala..and im quite surprise sb nape bentuk dia serupa cm siput..ade dua sesungut..n almost 100% that lala pyshically so much looks like a snailsssssss...omjayyyy...!



saye cm x percaya y selama nie saye duk makan something y serupa ngn siput y da penyek..lebey kurang cm tue la..all this time..whenever i see people on tv..eating snails..saye akan rase geli yg teramat sgtttt..haaa..serve me right...tue la..duk geli2..amek..sudah2 termakan gk something yg mcm siputt..damnnnn..





hehe..okey..tue je..sekian..peace..:)

No comments:

Post a Comment